مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-24اجتماعي

فارس من| اتوبوس نبود، به امتحانم نرسیدم


سردبیر پویش «لزوم نوسازی حمل و نقل عمومی پایتخت» گفت: کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و تاخیر حرکت اتوبوس ها از ایستگاه مبدأ، سبب شد دیر به امتحانم برسم.

- خبرگزاری فارس؛ فارس من: لزوم نوسازی حمل و نقل عمومی پایتخت مطالبه ای است که توسط آقای انصاری در سامانه فارس من به ثبت رسیده است.

این دانش آموز کنکوری در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی دچار فرسودگی زیادی شده اند و همین مسئله عموم مردم و رانندگان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: اتوبوس ها خیلی فرسوده شده اند به طوری که یک مسیر 15دقیقه ای،حداقل نیم ساعت تا رسیدن به مقصد طول می کشد.

علاوه بر این صندلی ها و تجهیزات اتوبوس ها نیز دچار فرسودگی شده اند و این سبب شده هنگام استفاده از اتوبوس تمام مسیر را سرپا بایستیم و جایی برای نشستن نداشته باشیم.

رییس کمیسیون حمل و نقل عمومی و عمران شورای شهر تهران در اوایل فروردین گفته بود در بودجه سال 1402 توجه ویژه ای به حمل و نقل عمومی شده و 6200 میلیارد تومان برای تأمین اتوبوس، 1500 میلیارد تومان برای جایگزینی ون  و تاکسی و 1350میلیارد تومان برای بازسازی واگن های مترو در نظر گرفته شده است.

سردبیر پویش با اشاره به مشکلات آلودگی هوا که یکی از عوامل آن وسایل حمل و نقل قدیمی و دودزا است، بیان کرد: مسئولان قول جایگزینی ون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اتوبوس نبود، به امتحانم نرسیدم

فارس من| اتوبوس نبود، به امتحانم نرسیدم